ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ: loutrakitv@gmail.com

ΛΟΥΤΡΑΚΙ - ΚΟΡΙΝΘΙΑ

ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΜΟ ΜΑΣ

Τετάρτη 11 Αυγούστου 2010

ΕΚΤΟΣ ΜΑΧΗΣ Ο Δ. ΓΕΡΟΥ!

Η ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ:

«Έχοντας συναίσθηση της ευθύνης μου απέναντι στους συνδημότες, θέλω να ενημερώσω ότι λόγω πρόσφατης διάγνωσης σοβαρού προβλήματος στην υγεία μου, δε μου επιτρέπεται στο εξής να ασχολούμαι ενεργά με την πολιτική.
Θέλω να ευχαριστήσω ειλικρινά όλους εκείνους τους συμπολίτες μας από το Δήμο Λουτρακίου – Περαχώρας και το Δήμο Αγίων Θεοδώρων που μας αγκάλιασαν με την εμπιστοσύνη τους και στήριξαν ουσιαστικά την προσπάθειά μας.
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους τους φίλους και συνεργάτες μου στη Δημοτική Κίνηση «Νέος Δήμος – Νέα Εποχή» για τον αγώνα που δώσαμε όλο αυτό το διάστημα. Με τις ιδέες και τις προτάσεις μας αναδείξαμε νέους δρόμους για μια διαφορετική και αναπτυξιακή πορεία, οι οποίες είμαι βέβαιος ότι σηματοδοτούν μια Νέα Εποχή στα αυτοδιοικητικά δρώμενα του τόπου. Εύχομαι σε όλους τους συνεργάτες μου υγεία και δύναμη για να συνεχίσουν με την ίδια ποιότητα και με ξεκάθαρο πολιτικό λόγο τις προσπάθειες τους για το νέο Δήμο μας.»